Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
52 årig fartdåre behöver hjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1315842" data-attributes="member: 138899"><p>Får svara mig själv. Då jag även åkt kusinens Laser WRT PRO 172 cm så kan jag konstatera att.</p><p>AR är så klart mer förlåtande och mer mångsidiga, stabila och har bra med popp ut ur svängen och carvar bra.</p><p>Men, Laser WRT PRO är överjävligt bra på att carva med. Ruskigt bra bett och dom suger fast i stenhård pist. Inte alls så krävande, som man kan tro, för att få ut prestandan. </p><p>Men risken är att man som en gammal uv kör allt för fort med dom.</p><p>Råkade köra av ett par revben med 186 Dobermann GSX EDT skidorna för ett par år sedan, så dom har fått stått i skamvrån sedan dess. Men jämfört med dom så är WRT skidorna mer förlåtande men har klart bättre prestanda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1315842, member: 138899"] Får svara mig själv. Då jag även åkt kusinens Laser WRT PRO 172 cm så kan jag konstatera att. AR är så klart mer förlåtande och mer mångsidiga, stabila och har bra med popp ut ur svängen och carvar bra. Men, Laser WRT PRO är överjävligt bra på att carva med. Ruskigt bra bett och dom suger fast i stenhård pist. Inte alls så krävande, som man kan tro, för att få ut prestandan. Men risken är att man som en gammal uv kör allt för fort med dom. Råkade köra av ett par revben med 186 Dobermann GSX EDT skidorna för ett par år sedan, så dom har fått stått i skamvrån sedan dess. Men jämfört med dom så är WRT skidorna mer förlåtande men har klart bättre prestanda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
52 årig fartdåre behöver hjälp
Tillbaka
Topp