Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
55 meter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 78017" data-attributes="member: 1008"><p>55m droppen han gjorde var i Engelberg och han kom inte ut tillräckligt långt med följden att han studsade på klippan efter ca: 20-30m. Och det är lite av hans grej att droppa alldeles för stor eftersom han princip aldrig försöker sätta dom utan "höftar" landningen.</p><p></p><p>Fotnot: Världsrekordet ligger för närvarande på ca:74m och sattes nån gång runt 89-92 av nån dum fransman om jag inte missminner mig helt. Flera andra har dock försökt att slå det men helt sonika gått och dött.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 78017, member: 1008"] 55m droppen han gjorde var i Engelberg och han kom inte ut tillräckligt långt med följden att han studsade på klippan efter ca: 20-30m. Och det är lite av hans grej att droppa alldeles för stor eftersom han princip aldrig försöker sätta dom utan "höftar" landningen. Fotnot: Världsrekordet ligger för närvarande på ca:74m och sattes nån gång runt 89-92 av nån dum fransman om jag inte missminner mig helt. Flera andra har dock försökt att slå det men helt sonika gått och dött. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
55 meter
Tillbaka
Topp