Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
55 meter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 78042" data-attributes="member: 13861"><p>Ett strålande inspel där, zink cilla. Nu brukar man ju oftast inte utgå ifrån att någon kommer att dö när man fotar skidåkning, om man inte är en sällsynt morbid jäkel med annorlunda böjelser och/eller kontakter med norska satanister förstås. Poängen är ju just den att han hoppar 55 meter OCH överlever. Men nu har jag ju förstås inte kännedom om alla mörka skrymslen i fotografens hjärna heller så vem är jag att uttala mig i den frågan. Har hört illasinnade rykten om att han triggar igång laviner för sina åkare för att få lite mer spänning i bilderna så det kan ligga lite sanning bakom dina påståenden trots allt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 78042, member: 13861"] Ett strålande inspel där, zink cilla. Nu brukar man ju oftast inte utgå ifrån att någon kommer att dö när man fotar skidåkning, om man inte är en sällsynt morbid jäkel med annorlunda böjelser och/eller kontakter med norska satanister förstås. Poängen är ju just den att han hoppar 55 meter OCH överlever. Men nu har jag ju förstås inte kännedom om alla mörka skrymslen i fotografens hjärna heller så vem är jag att uttala mig i den frågan. Har hört illasinnade rykten om att han triggar igång laviner för sina åkare för att få lite mer spänning i bilderna så det kan ligga lite sanning bakom dina påståenden trots allt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
55 meter
Tillbaka
Topp