Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
6 veckor i alperna men var?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Peter_K" data-source="post: 184737" data-attributes="member: 26232"><p>Det var inga små krav ni har <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Om ni inte varit i St:Anton tidigare är det helt klart värt ett besök. Byn är "mysigare" än det mesta du hittar i Frankrike även om den har en bit kvar till Zermatt. Åkningen där är bland de bättre du hittar i Österrike. Om du åker till St:Anton är det relativt enkelt att ta sig till Lech med buss (och tvärtom).</p><p></p><p>Ett annat alternativ i Schweiz kan vara Saas Fee. Byn påminner om Zermatt (likadana elbilar t.ex <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> och ni har riktigt schysst åkning där. </p><p></p><p>Vad jag inte fattar är varför ni tycker liftsystemet i Zermatt är kasst?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peter_K, post: 184737, member: 26232"] Det var inga små krav ni har ;) Om ni inte varit i St:Anton tidigare är det helt klart värt ett besök. Byn är "mysigare" än det mesta du hittar i Frankrike även om den har en bit kvar till Zermatt. Åkningen där är bland de bättre du hittar i Österrike. Om du åker till St:Anton är det relativt enkelt att ta sig till Lech med buss (och tvärtom). Ett annat alternativ i Schweiz kan vara Saas Fee. Byn påminner om Zermatt (likadana elbilar t.ex :) och ni har riktigt schysst åkning där. Vad jag inte fattar är varför ni tycker liftsystemet i Zermatt är kasst? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
6 veckor i alperna men var?
Tillbaka
Topp