Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
6 veckor i alperna men var?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AKvS" data-source="post: 184760" data-attributes="member: 14045"><p>Som Zermattsliftsystem ser ut nu så måste man välja på morgonen var man skall åka resten av dagen, börjar man med sunnegabahn så tar det halvadagen att ta sig till Testa Griga. Det märks också att liftsystemet började byggas för LÄNGE sedan. Vissa liftar står tätt ihop och andra ligger helt ensamma. De skulle behöva rensa.</p><p></p><p>Zermatt har äntligen besätmt sig för att investera lite i sitt liftsystem och till denna vintern skall man slippa ta tåget om man har åkt upp på sunnega (stavning?) och till 2008 skall det gå att ta sig runt i alla system utan att åka ned till byn.</p><p></p><p></p><p>För att återgå till ursprungsfrågan.</p><p></p><p>Serre Chevalier! Gammal by, nära till La Grave och bra piståkning.</p><p></p><p>Varför skall ni vara 6 veckor på samma ställe? Börja i Verbier, beta av Zinal, Diablerets osv. pch jobba er bort mot en avslutning i Andermatt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AKvS, post: 184760, member: 14045"] Som Zermattsliftsystem ser ut nu så måste man välja på morgonen var man skall åka resten av dagen, börjar man med sunnegabahn så tar det halvadagen att ta sig till Testa Griga. Det märks också att liftsystemet började byggas för LÄNGE sedan. Vissa liftar står tätt ihop och andra ligger helt ensamma. De skulle behöva rensa. Zermatt har äntligen besätmt sig för att investera lite i sitt liftsystem och till denna vintern skall man slippa ta tåget om man har åkt upp på sunnega (stavning?) och till 2008 skall det gå att ta sig runt i alla system utan att åka ned till byn. För att återgå till ursprungsfrågan. Serre Chevalier! Gammal by, nära till La Grave och bra piståkning. Varför skall ni vara 6 veckor på samma ställe? Börja i Verbier, beta av Zinal, Diablerets osv. pch jobba er bort mot en avslutning i Andermatt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
6 veckor i alperna men var?
Tillbaka
Topp