Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
6 veckor i alperna men var?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Peter_K" data-source="post: 184790" data-attributes="member: 26232"><p>I vilken lite större ort idag tar det inte halva dagen att åka tvärs över hela systemet om det är mycket folk och man tar det någorlunda lugnt? Visst, liftarna i Zermatt är inte perfekta och det finns bevisligen mycket att fixa eftersom de håller på att rusta upp det men så himla dåligt tycker inte jag det är (jag kan visserligen vara bortskämd eftersom jag bara åkt där när det varit i princip folk-tomt, veckan efter påsk rekommenderas helt klart ett besök dit). </p><p></p><p>I övrigt håller jag med dig <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Om ni har möjlighet, åk runt till olika orter! Blir i och för sig gissningsvis dyrare totalt (liftkortspriser) men väldigt mycket roligare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peter_K, post: 184790, member: 26232"] I vilken lite större ort idag tar det inte halva dagen att åka tvärs över hela systemet om det är mycket folk och man tar det någorlunda lugnt? Visst, liftarna i Zermatt är inte perfekta och det finns bevisligen mycket att fixa eftersom de håller på att rusta upp det men så himla dåligt tycker inte jag det är (jag kan visserligen vara bortskämd eftersom jag bara åkt där när det varit i princip folk-tomt, veckan efter påsk rekommenderas helt klart ett besök dit). I övrigt håller jag med dig :) Om ni har möjlighet, åk runt till olika orter! Blir i och för sig gissningsvis dyrare totalt (liftkortspriser) men väldigt mycket roligare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
6 veckor i alperna men var?
Tillbaka
Topp