Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rrens" data-source="post: 612325"><p>Steep som fan, har fått sjukt mkt hjälp av dom, big up. Dom ringde mig till och med när jag skulle köpa en hood där eftersom jag fick fel storlek beställd etc. Grymt bra kundservice, frakten tog ungefär 2 dagar för mig! Vilket är ett plus! EFtersom Junk kanske har mkt beställningar nu så kanske du ska förvänta dig att det tar kanske 4 dagar för dom. Priserna är väl inte så mkt skillnad. Junkyard har ganska mkt grejer men väldigt mkt välkända märken som kanske är lite tråkiga att gå ute med, steep tvärtom, lite roligare grejer.</p><p></p><p>STEEP</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rrens, post: 612325"] Steep som fan, har fått sjukt mkt hjälp av dom, big up. Dom ringde mig till och med när jag skulle köpa en hood där eftersom jag fick fel storlek beställd etc. Grymt bra kundservice, frakten tog ungefär 2 dagar för mig! Vilket är ett plus! EFtersom Junk kanske har mkt beställningar nu så kanske du ska förvänta dig att det tar kanske 4 dagar för dom. Priserna är väl inte så mkt skillnad. Junkyard har ganska mkt grejer men väldigt mkt välkända märken som kanske är lite tråkiga att gå ute med, steep tvärtom, lite roligare grejer. STEEP [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
.
Tillbaka
Topp