Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pannkan62" data-source="post: 615743" data-attributes="member: 87999"><p>Tjenare jag hade tänkt göra ett eget märke som heter "Home</p><p>Made" fast i en annan stil. Vi kommer att göra fodrade västar i storlekar 80cm, 90cm och 105cm. Jag kommer lägga ut bilder på dom här på fr i mitt fotoalbum så ni får se hur dom ser ut. Men om ni tycker och tänker något så skulle det vara bra om ni skrev det här. Västarna kommer bli som en hood utan armar med foder. Ni får gärna komma med ider om hur dom ska se ut. priset kommer vara från 500kr till 800kr. Det beror lite på vad dom kostar att göra. Det är inte jag som syr dom utan min mamma.</p><p>//Kevin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pannkan62, post: 615743, member: 87999"] Tjenare jag hade tänkt göra ett eget märke som heter "Home Made" fast i en annan stil. Vi kommer att göra fodrade västar i storlekar 80cm, 90cm och 105cm. Jag kommer lägga ut bilder på dom här på fr i mitt fotoalbum så ni får se hur dom ser ut. Men om ni tycker och tänker något så skulle det vara bra om ni skrev det här. Västarna kommer bli som en hood utan armar med foder. Ni får gärna komma med ider om hur dom ska se ut. priset kommer vara från 500kr till 800kr. Det beror lite på vad dom kostar att göra. Det är inte jag som syr dom utan min mamma. //Kevin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
.
Tillbaka
Topp