Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
6h dötid i åre i väntan på boende. Vad ska man göra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="yeddheng" data-source="post: 1141254" data-attributes="member: 43092"><p>Vi brukar vara ombytta till skidkläder redan när vi stiger på tåget då det underlättar en hel del vid ankomsten. Pjäxor, hjälm o dyl har man behändigt dinglande utanpå packningen för en snabb bagagedump vid Bahnhof. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Alternativt så finns det stora bagageboxar inne på järnvägsstationen i nedervåningen men då det är automater och att det strulade enormt sist med 5 timmars väntetid för att nån skulle komma och öppna baklåset så rekommenderar jag inte dom.</p><p>På jvg-stn finns även riktigt fräscha duschar och omklädningsrum. Perfekt vid hemresan då man kan åka hela dan och avsluta med att spola av sig där, alldeles intill tåget och packningen. (Kanske inte skulle outat detta då knappt nån känner till det =Ingen kö.)</p><p>Ett par till-och-från-backen jumpadojjor är goa att springa i från stationen o upp till bergbanan, WM8 och/eller skidhyrställena där man pjäxar på eftersom det är en bit upp och motlut hela vägen.</p><p>Beroende på var stugan är så kanske ni måste ta taxi och då är det ju perfa med taxistationen alldeles intill Bahnhof. </p><p></p><p>På hemvägen gör ni allt omvänt.</p><p></p><p>Och som sagt, åk skidor hela dagen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="yeddheng, post: 1141254, member: 43092"] Vi brukar vara ombytta till skidkläder redan när vi stiger på tåget då det underlättar en hel del vid ankomsten. Pjäxor, hjälm o dyl har man behändigt dinglande utanpå packningen för en snabb bagagedump vid Bahnhof. :) Alternativt så finns det stora bagageboxar inne på järnvägsstationen i nedervåningen men då det är automater och att det strulade enormt sist med 5 timmars väntetid för att nån skulle komma och öppna baklåset så rekommenderar jag inte dom. På jvg-stn finns även riktigt fräscha duschar och omklädningsrum. Perfekt vid hemresan då man kan åka hela dan och avsluta med att spola av sig där, alldeles intill tåget och packningen. (Kanske inte skulle outat detta då knappt nån känner till det =Ingen kö.) Ett par till-och-från-backen jumpadojjor är goa att springa i från stationen o upp till bergbanan, WM8 och/eller skidhyrställena där man pjäxar på eftersom det är en bit upp och motlut hela vägen. Beroende på var stugan är så kanske ni måste ta taxi och då är det ju perfa med taxistationen alldeles intill Bahnhof. På hemvägen gör ni allt omvänt. Och som sagt, åk skidor hela dagen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
6h dötid i åre i väntan på boende. Vad ska man göra?
Tillbaka
Topp