Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
6st Snygga tjejer behöver stuga!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gafferx" data-source="post: 67286" data-attributes="member: 14330"><p>Inte ska väl 6 snygga tjejer betala för sig! Min polare vid namn Ubbe, och faktiskt också brottmålsadvokat, har en fantastisk lägenhet i Åre, utsikt över Åresjön åt ena hållet 6-stolen åt det andra, två balkonger, två jacuzzis, två barskåp, alltid fyllda f ö, två elektriska vinflaskeöpppnare (kul grej!), hela kitet med storbilds-tv (faktiskt 2 st), jättesoffor etc etc. Med tanke på att han oftast bor där ensam och lägenheten har 7 rum så är jag helt säker på att lite sällskap endast skulle pigga upp. Nu är det bara en dam på 67 med samiskt ursprung som kommer och städar varje torsdag, och som Ubbe säger "bättre har man sett...och hört!". Hon talar bara den lokala varianten av Vikardalsnäsdialekten, och "para liiite vennska". Eftersom jag har en en tjänst att utkräva av Ubbe, samt att Ubbe snabbt måste inse att detta är ett erbjudande han inte kan negligera, är vägen i princip plogad tjejer! Ska set till att han skickar sin förlängda Merca 500 SE (med f ö också 2 barskåp!) vid tåget. Inget att förlora! Kom igen! Om jag har möjlighet ska jag naturligtvis också närvara. Nu sitter jag tyvärr lite trångt i en av rikets faciliteter för beteendekorrektion som det så vackert heter, och min plan blev kopierad för en tid sedan. Men osvuret är bäst. </p><p>Hur snygga är ni egentligen, bara undrar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gafferx, post: 67286, member: 14330"] Inte ska väl 6 snygga tjejer betala för sig! Min polare vid namn Ubbe, och faktiskt också brottmålsadvokat, har en fantastisk lägenhet i Åre, utsikt över Åresjön åt ena hållet 6-stolen åt det andra, två balkonger, två jacuzzis, två barskåp, alltid fyllda f ö, två elektriska vinflaskeöpppnare (kul grej!), hela kitet med storbilds-tv (faktiskt 2 st), jättesoffor etc etc. Med tanke på att han oftast bor där ensam och lägenheten har 7 rum så är jag helt säker på att lite sällskap endast skulle pigga upp. Nu är det bara en dam på 67 med samiskt ursprung som kommer och städar varje torsdag, och som Ubbe säger "bättre har man sett...och hört!". Hon talar bara den lokala varianten av Vikardalsnäsdialekten, och "para liiite vennska". Eftersom jag har en en tjänst att utkräva av Ubbe, samt att Ubbe snabbt måste inse att detta är ett erbjudande han inte kan negligera, är vägen i princip plogad tjejer! Ska set till att han skickar sin förlängda Merca 500 SE (med f ö också 2 barskåp!) vid tåget. Inget att förlora! Kom igen! Om jag har möjlighet ska jag naturligtvis också närvara. Nu sitter jag tyvärr lite trångt i en av rikets faciliteter för beteendekorrektion som det så vackert heter, och min plan blev kopierad för en tid sedan. Men osvuret är bäst. Hur snygga är ni egentligen, bara undrar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
6st Snygga tjejer behöver stuga!!
Tillbaka
Topp