Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
-
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 838069" data-attributes="member: 45951"><p>IngemarH79;</p><p></p><p>Jag blir jävligt nervös när jag läser vad du skriver. Ett av de sjukaste stycken text jag läst någonsin på freeride. Jag vet inte hur jag ska tolka ditt budskap, jag vet inte om du driver med oss alla. Jag vet inte om du driver med dej själv. Jag vet inte om du är på riktigt. Jag vet inte om borde ha en dator. Jag har träffat heroinister som kan kommunicera med bättre logik och mer sammanhängande språk än du. (Ja, jag har träffar heroinister, ja jag har varit i Olso.)</p><p></p><p>Vad är det som upprör dej så förbannat denna gång? Att du precis som Alex Schulman är lite missförstådd och att folk inte förstår hur jävla skön du egentligen är? </p><p></p><p></p><p>Jag har läst det där ett par gånger nu och jag förstår faktiskt inte vad fan du vill ha fram? </p><p></p><p></p><p>Debatter där man skriker mest? Hörs mest? Aldrig ger sej? Jag kan uppskatta att majoriteten alltid har fel, men ditt inlägg går emot sig självt på så många plan att du inte ens kan hävda att du egentligen bara inspirerats av Henrik Dorsin. </p><p></p><p>Idiotiska kommentarer borde gå obemärkt förbi? Men du är fortfarande lite sur på att det inte \"får\" diskuteras något annat än utrustning, åkteknik och \"andra tekniska frågor\"? Men man ska fortfarande googla, innan man får diskutera? </p><p></p><p>Jag får lite Pistvakt vibbar över det hela. Eller nej, vänta jag vet! Andas för fan! Ta det lugnt, det är snart jul. Det är bara ett forum, jag lovar att det går över.</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]DpFcpeTI_80[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 838069, member: 45951"] IngemarH79; Jag blir jävligt nervös när jag läser vad du skriver. Ett av de sjukaste stycken text jag läst någonsin på freeride. Jag vet inte hur jag ska tolka ditt budskap, jag vet inte om du driver med oss alla. Jag vet inte om du driver med dej själv. Jag vet inte om du är på riktigt. Jag vet inte om borde ha en dator. Jag har träffat heroinister som kan kommunicera med bättre logik och mer sammanhängande språk än du. (Ja, jag har träffar heroinister, ja jag har varit i Olso.) Vad är det som upprör dej så förbannat denna gång? Att du precis som Alex Schulman är lite missförstådd och att folk inte förstår hur jävla skön du egentligen är? Jag har läst det där ett par gånger nu och jag förstår faktiskt inte vad fan du vill ha fram? Debatter där man skriker mest? Hörs mest? Aldrig ger sej? Jag kan uppskatta att majoriteten alltid har fel, men ditt inlägg går emot sig självt på så många plan att du inte ens kan hävda att du egentligen bara inspirerats av Henrik Dorsin. Idiotiska kommentarer borde gå obemärkt förbi? Men du är fortfarande lite sur på att det inte \"får\" diskuteras något annat än utrustning, åkteknik och \"andra tekniska frågor\"? Men man ska fortfarande googla, innan man får diskutera? Jag får lite Pistvakt vibbar över det hela. Eller nej, vänta jag vet! Andas för fan! Ta det lugnt, det är snart jul. Det är bara ett forum, jag lovar att det går över. [MEDIA=youtube]DpFcpeTI_80[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
-
Tillbaka
Topp