Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
-
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JL76" data-source="post: 838416" data-attributes="member: 101593"><p>har man sett eller hört honom så förstår man, han är en "knarklangare", ger bara folk vad han tror de vill ha helt utan smak eller känsla. Hans motto lär var motsatsen av Svenska Akademins.</p><p></p><p>IngemarH79:Har läst igenom ditt originalinlägg (ett antal gånger) och jag kan säga att det är ytterst dåligt skrivet, väldigt svårt att veta när du är ironisk (om ens är ironisk ) och vad du vill säga mer än att du är arg på att freeride inte är som du vill. Freeride är verkligen inte som jag vill heller men ska men klaga på det får man iaf gör det läsbart och med stil, nu bidrar du ju lika mycket eller mindre än de du klagar på?</p><p></p><p>Edit: some f*cked up stavning! Morgontrött...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JL76, post: 838416, member: 101593"] har man sett eller hört honom så förstår man, han är en "knarklangare", ger bara folk vad han tror de vill ha helt utan smak eller känsla. Hans motto lär var motsatsen av Svenska Akademins. IngemarH79:Har läst igenom ditt originalinlägg (ett antal gånger) och jag kan säga att det är ytterst dåligt skrivet, väldigt svårt att veta när du är ironisk (om ens är ironisk ) och vad du vill säga mer än att du är arg på att freeride inte är som du vill. Freeride är verkligen inte som jag vill heller men ska men klaga på det får man iaf gör det läsbart och med stil, nu bidrar du ju lika mycket eller mindre än de du klagar på? Edit: some f*cked up stavning! Morgontrött... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
-
Tillbaka
Topp