Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
-
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 838417" data-attributes="member: 45951"><p>"Hälften av allt onödigt på Freeride.." - Det tar jag som en komplimang. </p><p></p><p>Jag kan bara skriva under på vad Jarle spaltar ner ovan. Ena meningen du skriver kan man på något sätt utröna någon form av logik och förnuft i, för att i nästa meningen tro att du boffat bensin från skotran. </p><p></p><p>Möjligen kan det vara så att man väljer att tolka dina budskap på ett sätt, men om majoriteten inte hajar ett jota av vad du yrar om - är det vårt fel eller kan det vara så att du behöver rannsaka dej själv en smula?</p><p></p><p>Men för att vara seriös en liten stund, för det ska man kunna vara ibland. Det tycker både jag och min chef. OT-forumet finns av en anledning. Du kan i dina foruminställningar välja vilka ämnen du vill se och inte se? Häll upp ett stort glas o'boy och tryck på lite knappar där, så ska du se att det ordnar sig. Då slipper du se allt onödigt.</p><p></p><p>Vad gäller dina trådars uppskattning/relevans är jag inte rätt person att göra den bedömningen. </p><p></p><p>God Jul!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 838417, member: 45951"] "Hälften av allt onödigt på Freeride.." - Det tar jag som en komplimang. Jag kan bara skriva under på vad Jarle spaltar ner ovan. Ena meningen du skriver kan man på något sätt utröna någon form av logik och förnuft i, för att i nästa meningen tro att du boffat bensin från skotran. Möjligen kan det vara så att man väljer att tolka dina budskap på ett sätt, men om majoriteten inte hajar ett jota av vad du yrar om - är det vårt fel eller kan det vara så att du behöver rannsaka dej själv en smula? Men för att vara seriös en liten stund, för det ska man kunna vara ibland. Det tycker både jag och min chef. OT-forumet finns av en anledning. Du kan i dina foruminställningar välja vilka ämnen du vill se och inte se? Häll upp ett stort glas o'boy och tryck på lite knappar där, så ska du se att det ordnar sig. Då slipper du se allt onödigt. Vad gäller dina trådars uppskattning/relevans är jag inte rätt person att göra den bedömningen. God Jul! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
-
Tillbaka
Topp