Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
-
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FannySelmersson" data-source="post: 844551"><p>Jag tror inte jag kommer växa speciellt mycket mer :/ Har rätt så korta föräldrar mamma är 153.. pappa vet jag inte. och jag inte vuxit nånting på ett halv år? så jag vet inte riktigt... Men vi får ju se! :D</p><p></p><p>Jag har snackat med två tjej kompisar nu. Så nu är vi tre som ska lära oss. Okej. dom åker snowboard.. Men det kommer bli as skoj nu i vinter! Det kan jag lova! ;D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FannySelmersson, post: 844551"] Jag tror inte jag kommer växa speciellt mycket mer :/ Har rätt så korta föräldrar mamma är 153.. pappa vet jag inte. och jag inte vuxit nånting på ett halv år? så jag vet inte riktigt... Men vi får ju se! :D Jag har snackat med två tjej kompisar nu. Så nu är vi tre som ska lära oss. Okej. dom åker snowboard.. Men det kommer bli as skoj nu i vinter! Det kan jag lova! ;D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
-
Tillbaka
Topp