Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 872631"><p>Smart... du skickade 1000kr i ett paket till en person du aldrig träffat. :|</p><p></p><p>Men då vet vi i alla fall att h*n huserar i Kalix... åk till Bussgods och plocka ut adressen du glömt bort så åker jag dit.</p><p></p><p></p><p>Det finns massa olika knep, när jag hittade Hasse Lindborgs dubbelprofiler länkade jag två bilder från min egen server, först till hans riktiga profil, sen till hans dubbelprofil. Båda besöken på bilderna gav samma IP, då var det ganska enkelt att förstå vem dubbelprofilen var. Nu blir det ju lite som att leta nål i en höstack då jag inte har en susning om vem bluffmakaren skulle kunna vara men...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 872631"] Smart... du skickade 1000kr i ett paket till en person du aldrig träffat. :| Men då vet vi i alla fall att h*n huserar i Kalix... åk till Bussgods och plocka ut adressen du glömt bort så åker jag dit. Det finns massa olika knep, när jag hittade Hasse Lindborgs dubbelprofiler länkade jag två bilder från min egen server, först till hans riktiga profil, sen till hans dubbelprofil. Båda besöken på bilderna gav samma IP, då var det ganska enkelt att förstå vem dubbelprofilen var. Nu blir det ju lite som att leta nål i en höstack då jag inte har en susning om vem bluffmakaren skulle kunna vara men... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
.
Tillbaka
Topp