Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 873165"><p>Gör det! Och lägg ut din anmälans nummer så fler som blivit lurade kan "gå ihop" till samma anmälan... större chans att det går vidare då. Vet inte riktigt hur det fungerar, kanske är utredningens nummer man uppger, men vet att man kan göra så. Viktigt att polisen får reda på att det rör sig om många lurade!</p><p></p><p>Ps.</p><p></p><p>Yessay är nog smartare än att lämna ut sitt eget kontonummer. Min gissning är att det går till någon annan säljare på freeride eller blocket, som i sin tur skickat sina varor till Yessay efter att pengarna har kommit in. Yessay kan i stort sett skicka varorna till sin egen adress och sen claima att någon tömt <em>hennes</em> brevlåda och använt hennes namn. Fan vad ni har blivit lurade. Och fan vad det låter som att det är något jag sysslat med tidigare :|</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 873165"] Gör det! Och lägg ut din anmälans nummer så fler som blivit lurade kan "gå ihop" till samma anmälan... större chans att det går vidare då. Vet inte riktigt hur det fungerar, kanske är utredningens nummer man uppger, men vet att man kan göra så. Viktigt att polisen får reda på att det rör sig om många lurade! Ps. Yessay är nog smartare än att lämna ut sitt eget kontonummer. Min gissning är att det går till någon annan säljare på freeride eller blocket, som i sin tur skickat sina varor till Yessay efter att pengarna har kommit in. Yessay kan i stort sett skicka varorna till sin egen adress och sen claima att någon tömt [i]hennes[/i] brevlåda och använt hennes namn. Fan vad ni har blivit lurade. Och fan vad det låter som att det är något jag sysslat med tidigare :| [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
.
Tillbaka
Topp