8848 Altitude Vertical Jacket

Freed

Ny medlem
Tjäna!
Köpte idag en "Vertical Jacket" från 8848 för 2800 sek.

Har sökt här på freeride efter _något_ om 8848"s produkter men icke (m.a.o verkar det som om dom inte är jättebra och inte heller jättedåliga...) så jag tänkte höra med eder om ni har några synpunkter på mitt köp? Jag har ju några dar på mig att utnyttja mitt "öppna köp".

Jag åker ca: 2 veckor per vinter och då helst snowboard eller snowblades. Max 3000:- tänkte jag lägga ner på jacka.

Tack på förhand
mvh
Freed

Helt rätt köp....

Har själv en 8848 jacka och den fungerar perfekt, desutom är dom grymt snygga.

Kan vara ett ok köp, risken är att den tappar höjden efter ett tag... tror dock inte att det händer så många. Den borde ju i alla fall klara höjderna som vi åker på i Europa, Mt Blanc är t ex nästan 4000 meter lägre...

lycka till

har själv en Altitude 8848 jacka! köpte för 2500:- fast det var mellandagsrea så jag fick den för 1700:-

värt köpet!! väldigt skön jacka! SNygg också, funkar i alla väder, vetinte om jag har samma modell, men min jacka har som 2 jackor i 1, inne i jackan sitter en dunjacka som man kan använda i den jackan så fdet blir varmare

Min förra jacka var en 8848 och till mig dög den. Den har varit med i skidbacken, på cykeln och varit nästintill den enda vinterjackan jag använt under 6 år... Men nu har den gått i pension.

Tillbaka
Topp