Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
8s Oversize eller Equipe 10 Sc Pilot
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="penyarna" data-source="post: 129225" data-attributes="member: 54563"><p>Hej!</p><p>Nu vardet dags att köpa nya skidor, det enda problemet är att jag inte kan så mycket om skidor och det finns ju fruktansvärt många olika!</p><p>Därför ber jag om lite hjälp. </p><p>Jag står just nu och väger mellan två skidor:</p><p></p><p>1. Rossingols 8s Oversize (från 2004-2005)</p><p>2. Salomons Equipe 10 SC Pilot (från 2004-2005)</p><p></p><p>Båda, tror jag, är rätt lika och jag kan få dem för ungefär samma pris, nu ber jag om hjälp! Vilken skall jag välja?</p><p>För övrigt är jag en avencerad åkare som tycker det är roligt med små korta svängar. Väger 67 kg men är på väg (och kommer garanterat) att gå upp är ca 1,80 m lång.</p><p>Tycker ni att en annan skida i denna prisklass är att föredra så skriv gärna om den.</p><p></p><p>Tack på förhand Viktor Peny</p><p></p><p>PS. Ifall ni t ex bara testat ena skidan så blir jag lika glad för recentioner! DS.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="penyarna, post: 129225, member: 54563"] Hej! Nu vardet dags att köpa nya skidor, det enda problemet är att jag inte kan så mycket om skidor och det finns ju fruktansvärt många olika! Därför ber jag om lite hjälp. Jag står just nu och väger mellan två skidor: 1. Rossingols 8s Oversize (från 2004-2005) 2. Salomons Equipe 10 SC Pilot (från 2004-2005) Båda, tror jag, är rätt lika och jag kan få dem för ungefär samma pris, nu ber jag om hjälp! Vilken skall jag välja? För övrigt är jag en avencerad åkare som tycker det är roligt med små korta svängar. Väger 67 kg men är på väg (och kommer garanterat) att gå upp är ca 1,80 m lång. Tycker ni att en annan skida i denna prisklass är att föredra så skriv gärna om den. Tack på förhand Viktor Peny PS. Ifall ni t ex bara testat ena skidan så blir jag lika glad för recentioner! DS. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
8s Oversize eller Equipe 10 Sc Pilot
Tillbaka
Topp