Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
90mm midja på Telisskida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="g-kvisten" data-source="post: 134621" data-attributes="member: 55493"><p>Hej.</p><p></p><p>Jag är 178 cm, 74 kg, medel-avancerad telisåkare som kör hyfsat agressivt. Vill ha ett par lite bredare lagg som även funkar i pisten då jag bara kommer att äga ett par. Men jag vill främst göra off-pist, både storsväng i lössnö och skogsåkning. Blir mest svenska förhållanden, men någon vecka i alperna/år. </p><p></p><p>Har ett par alternativ, men vet inte riktig hur dessa lagg funkar som telis-skidor. Någon som har några åsikter. Gärna om längden också.</p><p></p><p>Head Mojo 90 186cm</p><p>Elan M777 183 cm</p><p>Dynastar Legend 8800 178cm</p><p>Kneissl Tanker 180cm</p><p>Rossignol B4 185 cm</p><p>Rossignol Scratch BC 178cm</p><p>K2 Work Stinx 181 cm</p><p>Scott Santiago Mission 183 cm</p><p></p><p>Tack.</p><p>//Robin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="g-kvisten, post: 134621, member: 55493"] Hej. Jag är 178 cm, 74 kg, medel-avancerad telisåkare som kör hyfsat agressivt. Vill ha ett par lite bredare lagg som även funkar i pisten då jag bara kommer att äga ett par. Men jag vill främst göra off-pist, både storsväng i lössnö och skogsåkning. Blir mest svenska förhållanden, men någon vecka i alperna/år. Har ett par alternativ, men vet inte riktig hur dessa lagg funkar som telis-skidor. Någon som har några åsikter. Gärna om längden också. Head Mojo 90 186cm Elan M777 183 cm Dynastar Legend 8800 178cm Kneissl Tanker 180cm Rossignol B4 185 cm Rossignol Scratch BC 178cm K2 Work Stinx 181 cm Scott Santiago Mission 183 cm Tack. //Robin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
90mm midja på Telisskida
Tillbaka
Topp