Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
90mm midja på Telisskida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dr-telemark" data-source="post: 255713" data-attributes="member: 44806"><p>Beror på hur man är lagd. Ju taskigare snö, desto mer förlåtande med en fet men hyfsat vridstyv skida. Jag tycker 4800 är en kanonskida, men kör aldrig så smalt, eftersom det inte är tillräckligt allround. Med 90-95mm midja kan jag blåsa på i pist men ändå ha kul i puder. Och nej, isiga förhållanden, skrovlig snö och allmänt eländiga förhållanden får mig aldrig att längta efter smalare lagg, tvärtom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dr-telemark, post: 255713, member: 44806"] Beror på hur man är lagd. Ju taskigare snö, desto mer förlåtande med en fet men hyfsat vridstyv skida. Jag tycker 4800 är en kanonskida, men kör aldrig så smalt, eftersom det inte är tillräckligt allround. Med 90-95mm midja kan jag blåsa på i pist men ändå ha kul i puder. Och nej, isiga förhållanden, skrovlig snö och allmänt eländiga förhållanden får mig aldrig att längta efter smalare lagg, tvärtom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
90mm midja på Telisskida
Tillbaka
Topp