Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
920 till 916, fungerar det verkligen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 479003" data-attributes="member: 33485"><p>Mina STH 16 glappar redan...</p><p></p><p>Dessutom är det väl knappast alla som kan jämföra sig med seth alls eller? Kolla tex på Doug Coombs, han körde ju randobindningar hårdare än va de flesta av oss någonsin kommer åka... Handen op hjärtat, hur många här hade INTE tagit sönder en sån bindning?</p><p></p><p>920 Tycker jag är ett bra val på en chargingskida, vill jag åka skog/jibba/något annat som kräver låg DIN så kan jag ställa den lågt... Ska jag köra ett idiotåk i löjligt höga mach så kan jag det med, dessutom lämnar den utrymme till att utvecklas.</p><p></p><p>Som jag sa tidigare, så länge jag kan kliva ur bindningen med benkraft känner jag mig säker...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 479003, member: 33485"] Mina STH 16 glappar redan... Dessutom är det väl knappast alla som kan jämföra sig med seth alls eller? Kolla tex på Doug Coombs, han körde ju randobindningar hårdare än va de flesta av oss någonsin kommer åka... Handen op hjärtat, hur många här hade INTE tagit sönder en sån bindning? 920 Tycker jag är ett bra val på en chargingskida, vill jag åka skog/jibba/något annat som kräver låg DIN så kan jag ställa den lågt... Ska jag köra ett idiotåk i löjligt höga mach så kan jag det med, dessutom lämnar den utrymme till att utvecklas. Som jag sa tidigare, så länge jag kan kliva ur bindningen med benkraft känner jag mig säker... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
920 till 916, fungerar det verkligen?
Tillbaka
Topp