Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
95:or som ska söka till freeridegymnasiet ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frostyz" data-source="post: 809785" data-attributes="member: 113465"><p>Kommer det finnas kvar nu när det blir ny gymasieskola?</p><p></p><p>Det hade ju varit roligt att söka dit då man förmodligen utvecklas enormt på skidor men tyvärr så blir det nog inte så. Bor utanför Karlstad så studentlägenhet är ju ett måste. Sedan har de bara hadelsprogrammet där vilket jag helst inte vill gå. Anledning är helt enkelt att det inte längre är högskolebehörigt. Synd att de inte har något högskoleförberedande program för då hade detta varit ett mycket intressant alternativ. Är det ett riksidrottgymnasium eller ett regionalt?</p><p>Detta spelar ju stor roll för de som söker fran andra delar utav sverige och även hur svårt det är att komma in. Är det riks så går man på hur duktig man är på skidor tror jag. Skulle det vara regionalt är det lättare att komma in på betyg (förutsatt att man har ganska höga betyg). Dock så är man lite sugen med tanke på skidor 3 ggr i veckan i riktigt fina parker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frostyz, post: 809785, member: 113465"] Kommer det finnas kvar nu när det blir ny gymasieskola? Det hade ju varit roligt att söka dit då man förmodligen utvecklas enormt på skidor men tyvärr så blir det nog inte så. Bor utanför Karlstad så studentlägenhet är ju ett måste. Sedan har de bara hadelsprogrammet där vilket jag helst inte vill gå. Anledning är helt enkelt att det inte längre är högskolebehörigt. Synd att de inte har något högskoleförberedande program för då hade detta varit ett mycket intressant alternativ. Är det ett riksidrottgymnasium eller ett regionalt? Detta spelar ju stor roll för de som söker fran andra delar utav sverige och även hur svårt det är att komma in. Är det riks så går man på hur duktig man är på skidor tror jag. Skulle det vara regionalt är det lättare att komma in på betyg (förutsatt att man har ganska höga betyg). Dock så är man lite sugen med tanke på skidor 3 ggr i veckan i riktigt fina parker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
95:or som ska söka till freeridegymnasiet ?
Tillbaka
Topp