Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
a-kassa i utlandet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TopDog" data-source="post: 88722" data-attributes="member: 16464"><p>haha va trevligt att det blev en sån het diskution, mitt förra inlägg här på freeride fick jag inga svar på. Men nu va det annat ljud i skällan...det är ju inte så att jag betalar pengar till a-kassan för skojjs skull, utan jag betalar dit för att när jag inte har något jobb, å behöver hjälp med pengar. Ska jag få det, eller måste man vara utpräglad fuskare för att få det. Har bara tänkt å ha det när jag är där nere för jag vill inte ha ett 100% arbete utan få ut så mycket som möjligt av resan.</p><p>förstår att du är sur ola rockberg är man 41 bast å aldrig använt sig av a-kassa då skulle jag också undra vart mina pengar gick till, du måste ju ha betalat en hel förmögenhet dit. vi kan bara hoppas på att en vacker dag så är alla som du ola. Alla tar sig själv i sista hand å alla lever i fred... peace love and understanding på dig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TopDog, post: 88722, member: 16464"] haha va trevligt att det blev en sån het diskution, mitt förra inlägg här på freeride fick jag inga svar på. Men nu va det annat ljud i skällan...det är ju inte så att jag betalar pengar till a-kassan för skojjs skull, utan jag betalar dit för att när jag inte har något jobb, å behöver hjälp med pengar. Ska jag få det, eller måste man vara utpräglad fuskare för att få det. Har bara tänkt å ha det när jag är där nere för jag vill inte ha ett 100% arbete utan få ut så mycket som möjligt av resan. förstår att du är sur ola rockberg är man 41 bast å aldrig använt sig av a-kassa då skulle jag också undra vart mina pengar gick till, du måste ju ha betalat en hel förmögenhet dit. vi kan bara hoppas på att en vacker dag så är alla som du ola. Alla tar sig själv i sista hand å alla lever i fred... peace love and understanding på dig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
a-kassa i utlandet
Tillbaka
Topp