Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
a-kassa i utlandet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 88741" data-attributes="member: 40931"><p>Ponera att någon sitter på kunskapen hur man fuskar till sig A-kassa för att åka på semester i några månader. Varför tror du denne någon skulle dela med sig av detta för att någon slö jävel ska kunna ta dennes skattepengar och fara till alperna? Det är ju just dessa som är värst i bidragssystemet, de som utnyttjar det för att slippa jobba.</p><p></p><p>Dessutom är detta ett öppet forum, ingen strikt Q&A. så varför skulle man inte kunna skriva sina åsikter här?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 88741, member: 40931"] Ponera att någon sitter på kunskapen hur man fuskar till sig A-kassa för att åka på semester i några månader. Varför tror du denne någon skulle dela med sig av detta för att någon slö jävel ska kunna ta dennes skattepengar och fara till alperna? Det är ju just dessa som är värst i bidragssystemet, de som utnyttjar det för att slippa jobba. Dessutom är detta ett öppet forum, ingen strikt Q&A. så varför skulle man inte kunna skriva sina åsikter här? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
a-kassa i utlandet
Tillbaka
Topp