Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
a-kassa i utlandet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Morrow" data-source="post: 88745" data-attributes="member: 44812"><p>Man börjar inse vilken looser man är - 8 av 9 kan inte ha fel:</p><p></p><p>1,5 milj svenskar är sjuka, förtidspensionerade eller arbetslösa</p><p>2 milj svenskar går på dagis, skola eller på universitet</p><p>2,5 milj svenskar spelar golf och dricker sherry alt. käkar kattmat på heltid (pensionärerna) </p><p>3 milj svenskar jobbar </p><p></p><p>I den sista kategorin är det som bekant bara ett fåtal som gör nån nytta. De flesta, säg 2 mill, sitter å duckar, springer på fel boll, fikar sönder sig, är på möten hela dagarna och snor grejer från arbetsgivaren. Om de inte håller på med kompetensutveckling i sådant som de antingen redan borde kunna eller som de ändå inte kommer fatta nåt av.</p><p></p><p>Återstår gör 1 mill. Hur kul är det att försöka tillhöra dem? Å hur begåvat är det?</p><p></p><p>/Panta Rei</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Morrow, post: 88745, member: 44812"] Man börjar inse vilken looser man är - 8 av 9 kan inte ha fel: 1,5 milj svenskar är sjuka, förtidspensionerade eller arbetslösa 2 milj svenskar går på dagis, skola eller på universitet 2,5 milj svenskar spelar golf och dricker sherry alt. käkar kattmat på heltid (pensionärerna) 3 milj svenskar jobbar I den sista kategorin är det som bekant bara ett fåtal som gör nån nytta. De flesta, säg 2 mill, sitter å duckar, springer på fel boll, fikar sönder sig, är på möten hela dagarna och snor grejer från arbetsgivaren. Om de inte håller på med kompetensutveckling i sådant som de antingen redan borde kunna eller som de ändå inte kommer fatta nåt av. Återstår gör 1 mill. Hur kul är det att försöka tillhöra dem? Å hur begåvat är det? /Panta Rei [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
a-kassa i utlandet
Tillbaka
Topp