Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
a-kassa i utlandet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChickenSalad" data-source="post: 88750" data-attributes="member: 14248"><p>Deza, frågan är i vilket cornflakespaket du har hittat de uppgifterna?</p><p></p><p></p><p></p><p>Och bidrag? vad ska man ha det till? </p><p>Jag menar, ett jobb det kan väl vem som helst få, bara man tar tag i det, hur svårt kan det va liksom. Alla startar ju på samma villkor! Live the American Dream!</p><p>Och varför ska de som tjänar mer pengar ha högre skatt? </p><p>Den som har mest när han dör vinner ju! </p><p>Och den fria sjukvården? </p><p>Så fan heller, varför ska man få pengar av staten för, man ska ju betala för sig! varenda krona!</p><p>Mer friskolor vill jag också ha! </p><p></p><p>Titta bara på USA hur bra det går för dom! Varför gör vi inte som dom för?!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChickenSalad, post: 88750, member: 14248"] Deza, frågan är i vilket cornflakespaket du har hittat de uppgifterna? Och bidrag? vad ska man ha det till? Jag menar, ett jobb det kan väl vem som helst få, bara man tar tag i det, hur svårt kan det va liksom. Alla startar ju på samma villkor! Live the American Dream! Och varför ska de som tjänar mer pengar ha högre skatt? Den som har mest när han dör vinner ju! Och den fria sjukvården? Så fan heller, varför ska man få pengar av staten för, man ska ju betala för sig! varenda krona! Mer friskolor vill jag också ha! Titta bara på USA hur bra det går för dom! Varför gör vi inte som dom för?! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
a-kassa i utlandet
Tillbaka
Topp