Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Aajj aj aj.. ont!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Karl_Wikman" data-source="post: 13257" data-attributes="member: 16093"><p>Hejsan gott folk. Jag har ett problem jag tänkte jag kunde få hjälp att lösa;</p><p>Jag har grova vader! Jag styrketränar en hel del, och har väldigt kraftiga vader, som helt enkelt inte passar så bra i pjäxor! Även om jag provar med pjäxor som är någon storlek för stora, och justerar spännena så att de blir maximalt lösa, så kan jag bara inte stå ut med smärtan... Det känns som om jag lade hela min kroppsvikt på smalbenen och vadmuskerna, och ingen belastning alls på fotsulorna. Jag har fått lov att åka med oknäppta pjäxor, så illa är det! </p><p>Jag har ganska hög smärttröskel, men slalompjäxor är bara för mycket! Hur ska jag bära mig åt? Finns det specialpjäxor? Kan man gjuta pjäxor efter mina ben (jag vet att det går att göra för "fotdelen")? </p><p></p><p>Synnerligen tacksam för hjälp</p><p>- tårögd kroppsbyggare...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Karl_Wikman, post: 13257, member: 16093"] Hejsan gott folk. Jag har ett problem jag tänkte jag kunde få hjälp att lösa; Jag har grova vader! Jag styrketränar en hel del, och har väldigt kraftiga vader, som helt enkelt inte passar så bra i pjäxor! Även om jag provar med pjäxor som är någon storlek för stora, och justerar spännena så att de blir maximalt lösa, så kan jag bara inte stå ut med smärtan... Det känns som om jag lade hela min kroppsvikt på smalbenen och vadmuskerna, och ingen belastning alls på fotsulorna. Jag har fått lov att åka med oknäppta pjäxor, så illa är det! Jag har ganska hög smärttröskel, men slalompjäxor är bara för mycket! Hur ska jag bära mig åt? Finns det specialpjäxor? Kan man gjuta pjäxor efter mina ben (jag vet att det går att göra för "fotdelen")? Synnerligen tacksam för hjälp - tårögd kroppsbyggare... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Aajj aj aj.. ont!
Tillbaka
Topp