Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Abisko
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredrik_d" data-source="post: 38000" data-attributes="member: 28988"><p>Jag var i Abisko en knapp vecka och gick en kurs för snart två år sen, det var dock ganska sent på säsongen, mitten av april, så det var inte så mycket snö, men ändå helt ok åkning. Det kändes som att om det var mycket snö så skulle man kunna ha riktigt kul där, men det snöar visst nästan aldrig, all snön blåser dit, men å andra sidan brukar det blåsa dit en hel del snö...</p><p>Den enda liften är otroligt långsam, inga nedfarter är pistade, och det finns en hel del brant åkning att hitta. En av ravinerna vi åkte sas luta 50 grader, kan inte svära på att det stämmer, men brant var det iaf. Sen när man kommer ner mot liften flackar det ut.</p><p> Jag skulle helt klart kunna tänka mig att åka tillbaka dit tidigare på säsongen, då tror jag man kan hitta grym åkning.</p><p></p><p>mvh Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredrik_d, post: 38000, member: 28988"] Jag var i Abisko en knapp vecka och gick en kurs för snart två år sen, det var dock ganska sent på säsongen, mitten av april, så det var inte så mycket snö, men ändå helt ok åkning. Det kändes som att om det var mycket snö så skulle man kunna ha riktigt kul där, men det snöar visst nästan aldrig, all snön blåser dit, men å andra sidan brukar det blåsa dit en hel del snö... Den enda liften är otroligt långsam, inga nedfarter är pistade, och det finns en hel del brant åkning att hitta. En av ravinerna vi åkte sas luta 50 grader, kan inte svära på att det stämmer, men brant var det iaf. Sen när man kommer ner mot liften flackar det ut. Jag skulle helt klart kunna tänka mig att åka tillbaka dit tidigare på säsongen, då tror jag man kan hitta grym åkning. mvh Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Abisko
Tillbaka
Topp