Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Abonnemang i Whistler?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Posselosse" data-source="post: 263040" data-attributes="member: 65443"><p>Kontantkort ska tydligen vara ofördelaktigt i Kanada, så jag undrar vad ni rekommenderar för abonomang när man bor i Whistler? Känns som att det är bra att ha koll på det direkt så att man kan gå in och köpa sig et abonomang direkt när man kommer till stan så att man kan ringa runt till olika lägenhetsuthyrare. Jag och brorsan börjar nämligen få lite panik på det området =P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Posselosse, post: 263040, member: 65443"] Kontantkort ska tydligen vara ofördelaktigt i Kanada, så jag undrar vad ni rekommenderar för abonomang när man bor i Whistler? Känns som att det är bra att ha koll på det direkt så att man kan gå in och köpa sig et abonomang direkt när man kommer till stan så att man kan ringa runt till olika lägenhetsuthyrare. Jag och brorsan börjar nämligen få lite panik på det området =P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Abonnemang i Whistler?
Tillbaka
Topp