Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
ABS-patron konfiskerad på flyget, hjälp, tips på hur man flyger me ABS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="VincentHanna" data-source="post: 1036745" data-attributes="member: 16281"><p>Hej, </p><p></p><p>Gudars skymning vilken soppa detta blivit. Tråden böljar fram och tillbaka som en "vacker" Tosca-opera. Jag måste vara alltför korkad för att förstå någon av dem. </p><p></p><p>Håller med om att tillverkarna och flygbolagen borde reda ut bättre, men läget är läget... I SAS fall lägger man mer mer energi på hemsidan för att förklara hur man reser med en Hangglider (!) än med en lavinrygga. Spontant tror jag att lavinryggor är lite mer relevant att reda ut men det hade varit jävligt gött att se en snubbe checka in med en fullvuxen hangglider. </p><p></p><p>Jag har tidigare i år när jag flög till Calgary i år mailat Delta/SAS kundsupport och fått bra svar om att det inte är något problem att checka in patronen och ta ryggan som handbagage. Visst, på plats kan de ändra sig men ändå. Gick kalas. Både Köpenhamn och Calgary har å andra sidan luttrade Security Checks. </p><p></p><p>Dilemmat är att jag nu ska flyga till vad som ni säger är ABS-grisarnas hemvist (Zürich Flughafen!). Vad faen gör jag? Flighten opereras dessutom av Swiss. Förstår jag det rätt som att ni säger ta allt som handbagage och ta fighten med führern i Security check? Hade varig jävligt mycket goare att bara checka in rubbet man är ju inte som Putin så man gillar att kriga. </p><p></p><p>Peace, </p><p>Jonas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="VincentHanna, post: 1036745, member: 16281"] Hej, Gudars skymning vilken soppa detta blivit. Tråden böljar fram och tillbaka som en "vacker" Tosca-opera. Jag måste vara alltför korkad för att förstå någon av dem. Håller med om att tillverkarna och flygbolagen borde reda ut bättre, men läget är läget... I SAS fall lägger man mer mer energi på hemsidan för att förklara hur man reser med en Hangglider (!) än med en lavinrygga. Spontant tror jag att lavinryggor är lite mer relevant att reda ut men det hade varit jävligt gött att se en snubbe checka in med en fullvuxen hangglider. Jag har tidigare i år när jag flög till Calgary i år mailat Delta/SAS kundsupport och fått bra svar om att det inte är något problem att checka in patronen och ta ryggan som handbagage. Visst, på plats kan de ändra sig men ändå. Gick kalas. Både Köpenhamn och Calgary har å andra sidan luttrade Security Checks. Dilemmat är att jag nu ska flyga till vad som ni säger är ABS-grisarnas hemvist (Zürich Flughafen!). Vad faen gör jag? Flighten opereras dessutom av Swiss. Förstår jag det rätt som att ni säger ta allt som handbagage och ta fighten med führern i Security check? Hade varig jävligt mycket goare att bara checka in rubbet man är ju inte som Putin så man gillar att kriga. Peace, Jonas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
ABS-patron konfiskerad på flyget, hjälp, tips på hur man flyger me ABS
Tillbaka
Topp