Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
ABS rygga (Patron) på EasyJet flight?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dasfritz" data-source="post: 618535" data-attributes="member: 89800"><p>Cha-</p><p></p><p>Jag har fått nobben av Easyjet i Geneve, hur surt som helst. De sade först i info att det var ok dagen före avfärd men väl i kön så sa de nej i incheckning. Jag försökte tjafsa, och de tillkallde en chef som ringde piloten som i sin tur sade fet-nej. Min patron hamnade således i nån jävla effektförvaring för vidare transport ut i den stora tomheten. Hur surt som helst, då kunde jag lika gärna dragit en pilsner och sen löst ut skiten på flygplatsen så hade det blivit lite kul iaf!</p><p></p><p>Anyways, jag hade hröt i butiken i Cham att man skulle ta loss patronen vilket jag gjorde men jag har därefter hört att det blir mindre tjafs om den sitter kvar. PÅ ABS hemsida kan man ju printa pappren, det hade jag glömt när de snodde patronen i GVA, så nu har jag alltid emd dem. SAS har officiellt "ja" till ABS och det finns ett dokument att ladda ned från deras hemsida.</p><p></p><p>Summa summarum: Easyjet kan bli kinkiga...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dasfritz, post: 618535, member: 89800"] Cha- Jag har fått nobben av Easyjet i Geneve, hur surt som helst. De sade först i info att det var ok dagen före avfärd men väl i kön så sa de nej i incheckning. Jag försökte tjafsa, och de tillkallde en chef som ringde piloten som i sin tur sade fet-nej. Min patron hamnade således i nån jävla effektförvaring för vidare transport ut i den stora tomheten. Hur surt som helst, då kunde jag lika gärna dragit en pilsner och sen löst ut skiten på flygplatsen så hade det blivit lite kul iaf! Anyways, jag hade hröt i butiken i Cham att man skulle ta loss patronen vilket jag gjorde men jag har därefter hört att det blir mindre tjafs om den sitter kvar. PÅ ABS hemsida kan man ju printa pappren, det hade jag glömt när de snodde patronen i GVA, så nu har jag alltid emd dem. SAS har officiellt "ja" till ABS och det finns ett dokument att ladda ned från deras hemsida. Summa summarum: Easyjet kan bli kinkiga... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
ABS rygga (Patron) på EasyJet flight?
Tillbaka
Topp