Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
ABS-ryggsäck
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Reindeer_mtn" data-source="post: 1023983" data-attributes="member: 136906"><p>Jag köpte abs vario i usa för en billig peng. Sen dakine zip on 25 l. Verkar riktigt bra, med separat fack för lavinutrustning, fack för goggles och fastsättning av hjälm. </p><p></p><p>Problemet med alla system är att få med sig cartridgen på flyget, var ett jävla meck från staterna. Man måste rycka den och sedan skruva upp den.</p><p></p><p>Någon som är intresserad att byta till carbon har snowsafe.co.uk bra pris på inbyte av stål.</p><p></p><p>Tittade på haglöfs men har bara skidspännen. BCA har väl återkallat merparten av sina gamla säckar så inget jag skulle rekommendera. Min kompis ras råkade släppa ut då han föll på ryggen.</p><p></p><p>För alla splitboard nördar har jones snowboards släppt en ny rygga med som verkar bra med airbag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Reindeer_mtn, post: 1023983, member: 136906"] Jag köpte abs vario i usa för en billig peng. Sen dakine zip on 25 l. Verkar riktigt bra, med separat fack för lavinutrustning, fack för goggles och fastsättning av hjälm. Problemet med alla system är att få med sig cartridgen på flyget, var ett jävla meck från staterna. Man måste rycka den och sedan skruva upp den. Någon som är intresserad att byta till carbon har snowsafe.co.uk bra pris på inbyte av stål. Tittade på haglöfs men har bara skidspännen. BCA har väl återkallat merparten av sina gamla säckar så inget jag skulle rekommendera. Min kompis ras råkade släppa ut då han föll på ryggen. För alla splitboard nördar har jones snowboards släppt en ny rygga med som verkar bra med airbag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
ABS-ryggsäck
Tillbaka
Topp