Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
ABS Vario 25
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stoof007" data-source="post: 901458" data-attributes="member: 82892"><p>Jag har provat de tidigare Vario-line exemplaren och de har suttit bra, så länge inte basen är förändrad ska det inte vara några problem. Angående storleken satsar jag nog hellre på 30 l än 45 l som första ABS-säck då det går att köpa till en 45:a om så skulle behövas (detta är ju det fina med vario-line!). Känns onödigt att åka runt med en sladdrig rygga på de dagar man inte behöver den, då lägger jag hellre 900 spänn extra om nått år när glaciäråkning blir intressant/aktuellt.</p><p></p><p>Fortfarande ingen som har en riktig bild på 25:an?</p><p></p><p>Förövrigt ser jag nu att det verkar som att 25 l endast går att byta med 15, 18, eller 45 liter varianterna. Detta medan 30 litaren går att byta med 15, 18 och (den utgående?) 50 liters säcken. Detta tyder väl på att basen kanske är lite förändrad ändå? Någon som vet mer?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stoof007, post: 901458, member: 82892"] Jag har provat de tidigare Vario-line exemplaren och de har suttit bra, så länge inte basen är förändrad ska det inte vara några problem. Angående storleken satsar jag nog hellre på 30 l än 45 l som första ABS-säck då det går att köpa till en 45:a om så skulle behövas (detta är ju det fina med vario-line!). Känns onödigt att åka runt med en sladdrig rygga på de dagar man inte behöver den, då lägger jag hellre 900 spänn extra om nått år när glaciäråkning blir intressant/aktuellt. Fortfarande ingen som har en riktig bild på 25:an? Förövrigt ser jag nu att det verkar som att 25 l endast går att byta med 15, 18, eller 45 liter varianterna. Detta medan 30 litaren går att byta med 15, 18 och (den utgående?) 50 liters säcken. Detta tyder väl på att basen kanske är lite förändrad ändå? Någon som vet mer? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
ABS Vario 25
Tillbaka
Topp