Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
ABS Vario 25
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 922288" data-attributes="member: 74439"><p>Det kan man lyckas med redan idag. Visst, man får inte välja fritt bland \"det bästa av det bästa\" men omöjligt är det inte. Dock håller jag med dig om att det är positivt att det börjar komma fler alternativ!</p><p></p><p></p><p>Jag hade varit skeptisk till en sådan manöver, de har nog haft en anledning till att välja bort det på 25L-versionen. Se till att pröva ordentligt om du testar så att det inte krånglar i skarpt läge!</p><p></p><p></p><p>Jag hade omedelbart bytt ut spännet till ett i metall, bara att gå till närmsta friluftsbutik så kan de hjälpa dig.</p><p>Huruvida det verkligen behövs är svårt att svara på. Det är ju ingen flytkraft att prata om men å andra sidan är det stora krafter som trycker på i en lavin. Återigen hade jag nog litat på tillverkaren och använt grenremmen.</p><p></p><p>//Tompan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 922288, member: 74439"] Det kan man lyckas med redan idag. Visst, man får inte välja fritt bland \"det bästa av det bästa\" men omöjligt är det inte. Dock håller jag med dig om att det är positivt att det börjar komma fler alternativ! Jag hade varit skeptisk till en sådan manöver, de har nog haft en anledning till att välja bort det på 25L-versionen. Se till att pröva ordentligt om du testar så att det inte krånglar i skarpt läge! Jag hade omedelbart bytt ut spännet till ett i metall, bara att gå till närmsta friluftsbutik så kan de hjälpa dig. Huruvida det verkligen behövs är svårt att svara på. Det är ju ingen flytkraft att prata om men å andra sidan är det stora krafter som trycker på i en lavin. Återigen hade jag nog litat på tillverkaren och använt grenremmen. //Tompan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
ABS Vario 25
Tillbaka
Topp