Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
ABS Varioline / ABS-system i andra ryggsäckar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 448483" data-attributes="member: 73781"><p>Självuppblåsbara flytvästar för sjön funkar så att dom "sliter isär" dragkedjan. Så någon ny ide är det inte och några speciella dragkedjor behövs inte, skall dock vara plast. Alla har vi väl packat en väska för full så att dragkedjan spruckit upp. Det är samma princip..</p><p></p><p>Jag gillar hur den blåser upp sig runt huvudet. </p><p></p><p>Men jag gillar inte att det bara är en kudde. Kan mycke väl tänka mig att den är obekväm med remmarna.</p><p></p><p>Att det är komprimerad luft gör väl att den inte går lika långt ner i minusgraderna men det tycker jag är ok. Just att den är lätt att fylla på är bra för jag vill kunna testa den om jag köper den. Jag vill rycka för att veta hur jag exakt skall göra så att det inte blir något fippel om man nu står där en dag. 500 spänn och ivägskickande av flaska för ett "test" känns jäkla jobbigt.</p><p></p><p>Tex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 448483, member: 73781"] Självuppblåsbara flytvästar för sjön funkar så att dom "sliter isär" dragkedjan. Så någon ny ide är det inte och några speciella dragkedjor behövs inte, skall dock vara plast. Alla har vi väl packat en väska för full så att dragkedjan spruckit upp. Det är samma princip.. Jag gillar hur den blåser upp sig runt huvudet. Men jag gillar inte att det bara är en kudde. Kan mycke väl tänka mig att den är obekväm med remmarna. Att det är komprimerad luft gör väl att den inte går lika långt ner i minusgraderna men det tycker jag är ok. Just att den är lätt att fylla på är bra för jag vill kunna testa den om jag köper den. Jag vill rycka för att veta hur jag exakt skall göra så att det inte blir något fippel om man nu står där en dag. 500 spänn och ivägskickande av flaska för ett "test" känns jäkla jobbigt. Tex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
ABS Varioline / ABS-system i andra ryggsäckar
Tillbaka
Topp