Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
ABS Vs. Lavinkunskap
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 983743" data-attributes="member: 74439"><p>Intressant tråd, synd att ingen har kunnat ge dig något svar än bara.</p><p>Givetvis tycker vi alla att bägge är bra, men det är nog en extremt vanlig situation där man som säsongare helt enkelt måste prioritera utgifterna.</p><p></p><p>Jag är inte säker på vad som är bäst, men spontant så känns det som en kurs ger mer nytta än en ballongsäck.</p><p>Å andra sidan så kanske man får mer ut av en kurs om man har en säsong i benen. Fast det är enklare att köpa en ballongsäck på sommaren än en lavinkurs...</p><p></p><p>Det är en svår nöt att knäcka, men jag får nog lite på min magkänsla och säga att det är bättre med en kurs än en ballongsäck.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 983743, member: 74439"] Intressant tråd, synd att ingen har kunnat ge dig något svar än bara. Givetvis tycker vi alla att bägge är bra, men det är nog en extremt vanlig situation där man som säsongare helt enkelt måste prioritera utgifterna. Jag är inte säker på vad som är bäst, men spontant så känns det som en kurs ger mer nytta än en ballongsäck. Å andra sidan så kanske man får mer ut av en kurs om man har en säsong i benen. Fast det är enklare att köpa en ballongsäck på sommaren än en lavinkurs... Det är en svår nöt att knäcka, men jag får nog lite på min magkänsla och säga att det är bättre med en kurs än en ballongsäck. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
ABS Vs. Lavinkunskap
Tillbaka
Topp