Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Abstinens!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="davidL" data-source="post: 53202" data-attributes="member: 35380"><p>Det här blir bara värre och värre! Nu låtsas jag att jag åker lift när jag står i rulltrappan! </p><p></p><p>Jobbar just nu häcken av mig för att komma iväg efter nyår men tjänar tyvärr inga miljoner så jag har funderat en del;</p><p></p><p>Att rensa fisk i Norge ger tydligen grova riksdaler så jag undrar om nån vill börja säsongen där för att sedan dra till Frankrike eller Verbier? Har inget boende än men det fixar sig.</p><p>Tror att det finns fler med samma problems och hoppas att nån nappar (hahaha) på idén och hänger med, annars är jag torsk...!</p><p></p><p>Vi hörs!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="davidL, post: 53202, member: 35380"] Det här blir bara värre och värre! Nu låtsas jag att jag åker lift när jag står i rulltrappan! Jobbar just nu häcken av mig för att komma iväg efter nyår men tjänar tyvärr inga miljoner så jag har funderat en del; Att rensa fisk i Norge ger tydligen grova riksdaler så jag undrar om nån vill börja säsongen där för att sedan dra till Frankrike eller Verbier? Har inget boende än men det fixar sig. Tror att det finns fler med samma problems och hoppas att nån nappar (hahaha) på idén och hänger med, annars är jag torsk...! Vi hörs! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Abstinens!!!
Tillbaka
Topp