Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Abstinens!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kax" data-source="post: 53204" data-attributes="member: 28901"><p>Hej David!</p><p></p><p>Jag är en liten tjej på 20 jordsnurr </p><p>Jag gillar festa afterski och en och annan soltimme samt en manlig m,ustach som matchar mit blonda hår.</p><p>Söker dig manliga skidåkare för lektioner så väl i backen som utanför, barn är ej ett hinder.</p><p>Du måste gilla mitt hus djur Bosse boa.</p><p>Jag har gjort två sesonger med totalt tre skidar (det snöa för mycket)</p><p>Jag har ett par gula Salemon som har någar år på nacken, det är carvingskidor är jag nästan säker på.</p><p>(midja 45 cm).</p><p></p><p>hör av dig så får du ett foto på mig i skidbacken i min nya spiderdräckt, eller i min fartdräckt. (du får välja)</p><p></p><p>Kramar fröken K</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kax, post: 53204, member: 28901"] Hej David! Jag är en liten tjej på 20 jordsnurr Jag gillar festa afterski och en och annan soltimme samt en manlig m,ustach som matchar mit blonda hår. Söker dig manliga skidåkare för lektioner så väl i backen som utanför, barn är ej ett hinder. Du måste gilla mitt hus djur Bosse boa. Jag har gjort två sesonger med totalt tre skidar (det snöa för mycket) Jag har ett par gula Salemon som har någar år på nacken, det är carvingskidor är jag nästan säker på. (midja 45 cm). hör av dig så får du ett foto på mig i skidbacken i min nya spiderdräckt, eller i min fartdräckt. (du får välja) Kramar fröken K [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Abstinens!!!
Tillbaka
Topp