Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ace Of Spades eller Dead Money?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Leffe_P" data-source="post: 837361" data-attributes="member: 70534"><p>Kör med AOS själv, jag är riktigt nöjd rekommenderar dem starkt.</p><p>Hade stora benhinne problem i mina spk men det har jag inte i Nordica pjäxan dessutom tycker jag dom sitter mycket bättre och angående flexet så är det hårdare än booters.</p><p>Har ingen erfarenhet av dead money men det är en "enklare" pjäxa som också har något mjukare flex.</p><p></p><p>om du är "rädd" för för mjukt flex så tycker jag du ska satsa på AoS! </p><p>Hur som hellst så blir du nog nöjd med Nordica pjux!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Leffe_P, post: 837361, member: 70534"] Kör med AOS själv, jag är riktigt nöjd rekommenderar dem starkt. Hade stora benhinne problem i mina spk men det har jag inte i Nordica pjäxan dessutom tycker jag dom sitter mycket bättre och angående flexet så är det hårdare än booters. Har ingen erfarenhet av dead money men det är en "enklare" pjäxa som också har något mjukare flex. om du är "rädd" för för mjukt flex så tycker jag du ska satsa på AoS! Hur som hellst så blir du nog nöjd med Nordica pjux! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ace Of Spades eller Dead Money?
Tillbaka
Topp