Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Aclima eller Lundhags sportbh för vintern?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Akajsa" data-source="post: 596879" data-attributes="member: 100350"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag skrev tidigare och bad om rekommendationer vid val av sportbh som är gjord för vintern och därmed lite varmare. Jag fick en del tips och har kollat lite själv och hittat några modeller som jag är intresserad av. </p><p></p><p>Har någon provat Aclimas sportbh:er (någon av de två som finns i ull) eller Lundhags Aero Bra?</p><p></p><p>Såg även att Devold och Smartwool har sportbh:ar i ull, någon erfarenhet av dem?</p><p></p><p>Det e så obehagligt att frysa om bysten, så det hade varit kul att få vara varm i vinter! </p><p></p><p>Ha det! / Kajsa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Akajsa, post: 596879, member: 100350"] Hej! Jag skrev tidigare och bad om rekommendationer vid val av sportbh som är gjord för vintern och därmed lite varmare. Jag fick en del tips och har kollat lite själv och hittat några modeller som jag är intresserad av. Har någon provat Aclimas sportbh:er (någon av de två som finns i ull) eller Lundhags Aero Bra? Såg även att Devold och Smartwool har sportbh:ar i ull, någon erfarenhet av dem? Det e så obehagligt att frysa om bysten, så det hade varit kul att få vara varm i vinter! Ha det! / Kajsa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Aclima eller Lundhags sportbh för vintern?
Tillbaka
Topp