Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
adobe premier 6
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dupa" data-source="post: 47974" data-attributes="member: 31216"><p>jag kan aaaaallt om premiere.</p><p>nä men satans mycket, har väl spenderat kanske 800-1000 timmar framför det från 6.0 - 7.0/pro. Klippt både snowboard, cykel, skate och spelfilm.</p><p></p><p>Jag hatar ijuförsig nyaste 7:an då dom gjort om alldelles för mycket för att man ska känna sig hemma.</p><p>men jag skulle köra på 6.5, mest användarvänligt opch har tillräckligt mycket effekter.</p><p></p><p>Att fada en film från 100% till 0% hastighet är jäcligt störigt. har för mig att man kan tanka ett filter för det men annars kan du använda razorverktyget och klippa up delen som ska gå saktare och saktare i 20 små bitar, sedan sänka hastigheten med 5% på varje, då hackar det inte ett skit, 10% funkar också om man inte är lika fanatisk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dupa, post: 47974, member: 31216"] jag kan aaaaallt om premiere. nä men satans mycket, har väl spenderat kanske 800-1000 timmar framför det från 6.0 - 7.0/pro. Klippt både snowboard, cykel, skate och spelfilm. Jag hatar ijuförsig nyaste 7:an då dom gjort om alldelles för mycket för att man ska känna sig hemma. men jag skulle köra på 6.5, mest användarvänligt opch har tillräckligt mycket effekter. Att fada en film från 100% till 0% hastighet är jäcligt störigt. har för mig att man kan tanka ett filter för det men annars kan du använda razorverktyget och klippa up delen som ska gå saktare och saktare i 20 små bitar, sedan sänka hastigheten med 5% på varje, då hackar det inte ett skit, 10% funkar också om man inte är lika fanatisk. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
adobe premier 6
Tillbaka
Topp