Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
adobe premier 6
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Putte_the_skibum" data-source="post: 47978" data-attributes="member: 28793"><p>Ulath: ny aftereffects har ett slow to stop filter man kan kräma på. Eller om det var en separat plugin i aftereffects. Men en fråga om sjuan. Är det värt att uppgradera eller har dom gjort en microsoft, alltså ny förpackning som kräver mer minne men inte göra så mycket nytt igentligen???</p><p></p><p>Jag skulle däremot vilja kunna koda om skiten till div-x på ett smidigt sätt. Finns det någon plugin till premiere eller är det div-x encoders som gäller?</p><p></p><p>Tidigaer så har jag bara skickat tillbaka till band och skickat in, men nu är div-x såpass bra att man kan ha för eget bruk iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Putte_the_skibum, post: 47978, member: 28793"] Ulath: ny aftereffects har ett slow to stop filter man kan kräma på. Eller om det var en separat plugin i aftereffects. Men en fråga om sjuan. Är det värt att uppgradera eller har dom gjort en microsoft, alltså ny förpackning som kräver mer minne men inte göra så mycket nytt igentligen??? Jag skulle däremot vilja kunna koda om skiten till div-x på ett smidigt sätt. Finns det någon plugin till premiere eller är det div-x encoders som gäller? Tidigaer så har jag bara skickat tillbaka till band och skickat in, men nu är div-x såpass bra att man kan ha för eget bruk iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
adobe premier 6
Tillbaka
Topp