Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
adobe premier 6
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Knolpak" data-source="post: 48004"><p>Adobe mpeg encoder hittas enklast på DC. Det är rätt så svårt att hitta. Hittar du det inte så kan du maila mig så kan jag lägga det på en server...</p><p></p><p>Jag har hört att pro ska vara stabilare... Mysko. Men visst. Vem sitter på premiere när vi snackar seriös videoredigering. Om man nu måste sitta på pc så är det avid som gäller. Annars håller jag med dig om att mac är oslagbart... Me nvem vill ha mac som hemdator? Inte jag iaf. Iofs så finns ju virtual pc... Möjligt att det blir en mac senare i livet..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Knolpak, post: 48004"] Adobe mpeg encoder hittas enklast på DC. Det är rätt så svårt att hitta. Hittar du det inte så kan du maila mig så kan jag lägga det på en server... Jag har hört att pro ska vara stabilare... Mysko. Men visst. Vem sitter på premiere när vi snackar seriös videoredigering. Om man nu måste sitta på pc så är det avid som gäller. Annars håller jag med dig om att mac är oslagbart... Me nvem vill ha mac som hemdator? Inte jag iaf. Iofs så finns ju virtual pc... Möjligt att det blir en mac senare i livet.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
adobe premier 6
Tillbaka
Topp