Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
adobe premier 6
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Knolpak" data-source="post: 48008"><p>Maila mig så löser vi det där. Tror inte det är så poppis att snacka sånt här...</p><p></p><p>Och här kommer sanningen om Adobe Premiere Pro: Det har skitsmarta lösningar och är lättanvänt. Men det suger! Fullständigt suger. Jag och en polare riggade upp våran redigeringsutrustning i en lokal för att sitta 2 dygn i streck. Vi var tvugna då ett skolprojket drog ut på tiden. Naturligtvis litade vi på premiere som hade funkat i alla indre sammanhang. Men inte då. Vi fick sitta 3 dygn. Premiere kraschade säkert 10-15 gånger. Och alla gånger olika anlednigngar som inte gick att förklara. Raderade man och började om på nytt hände samma saker iaf. Och det som inte funkade på den ena datorn funkade på den andra. TRotts flertalet försök att "synka" inställningarna. Inte det felet heller... Nej. Nästa gång det blir något liknande blir det deffinitivt inte premiere. 8000 spänn för en "proffsredigering" som inte klarar av att undvika att hänga sig. Ska ni satsa på något seriöst; satsa på mac. Det är som gjort för redigering. Kraft, pålitlighet och inga virus.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Knolpak, post: 48008"] Maila mig så löser vi det där. Tror inte det är så poppis att snacka sånt här... Och här kommer sanningen om Adobe Premiere Pro: Det har skitsmarta lösningar och är lättanvänt. Men det suger! Fullständigt suger. Jag och en polare riggade upp våran redigeringsutrustning i en lokal för att sitta 2 dygn i streck. Vi var tvugna då ett skolprojket drog ut på tiden. Naturligtvis litade vi på premiere som hade funkat i alla indre sammanhang. Men inte då. Vi fick sitta 3 dygn. Premiere kraschade säkert 10-15 gånger. Och alla gånger olika anlednigngar som inte gick att förklara. Raderade man och började om på nytt hände samma saker iaf. Och det som inte funkade på den ena datorn funkade på den andra. TRotts flertalet försök att "synka" inställningarna. Inte det felet heller... Nej. Nästa gång det blir något liknande blir det deffinitivt inte premiere. 8000 spänn för en "proffsredigering" som inte klarar av att undvika att hänga sig. Ska ni satsa på något seriöst; satsa på mac. Det är som gjort för redigering. Kraft, pålitlighet och inga virus. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
adobe premier 6
Tillbaka
Topp