Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Affärer från usa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 364426" data-attributes="member: 58560"><p>Är med på din poäng, fast håller inte med dig riktigt... Isf måste man ha hittat kläderna innan man började leta för att jag ska gå med på det. För att leta kläder från USA från första början känns ju bara dumt ;P</p><p></p><p></p><p>Jag har inte beställt från dom, men dom verkar seriösa! </p><p>Med saker på hemsidan som tyder på detta...</p><p>- "hacker safe"</p><p>- att dom inte skickar internationella ordrar utan bild på kreditkortet</p><p>- Finns en stor FAQ under hjälp där man kan ställa frågor, samt att man ser hur aktivt dom svarar.</p><p>- "security info"</p><p>- telefon nr väl synligt</p><p></p><p>Men du har alltså mailat och frågat vad frakten kostar eller vart såg du den?</p><p></p><p>Enda negativa jag har hittat med sidan är detta...</p><p>La till dom billigaste Electric Eg.1 i min inköpslista..</p><p></p><p>"Electric EG1 Goggles - Powder Blue $51.00 </p><p>Subtotal $51.00</p><p>Category Discount</p><p>We Love You - $1.17</p><p>Total $49.83"</p><p></p><p>Om ni inte ser vad som är dåligt med detta är att det är gratis frakt inom hela USA om man köper för mer än $50... </p><p>I detta fallet så köpte jag för $51 vilket skulle ge frifrakt men ist för att få frifrakt fick jag en rabatt på $1.17 vilket gjorde att jag kommer $0.17 under frifrakt gränsen vilket kostar mig mer och dom mindre...</p><p>Detta resulterar i att folk köper till något billigt för att få "frifrakt" och dom slipper förlora lika mycket...</p><p></p><p>Ruttet.</p><p></p><p>Jag har ingen aning om hur mycket tull det är på goggles men det är ju minst 25% moms man måste räkna med.. vilket gör 740 till 925kr, iofs hyffsat billigt det också =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 364426, member: 58560"] Är med på din poäng, fast håller inte med dig riktigt... Isf måste man ha hittat kläderna innan man började leta för att jag ska gå med på det. För att leta kläder från USA från första början känns ju bara dumt ;P Jag har inte beställt från dom, men dom verkar seriösa! Med saker på hemsidan som tyder på detta... - "hacker safe" - att dom inte skickar internationella ordrar utan bild på kreditkortet - Finns en stor FAQ under hjälp där man kan ställa frågor, samt att man ser hur aktivt dom svarar. - "security info" - telefon nr väl synligt Men du har alltså mailat och frågat vad frakten kostar eller vart såg du den? Enda negativa jag har hittat med sidan är detta... La till dom billigaste Electric Eg.1 i min inköpslista.. "Electric EG1 Goggles - Powder Blue $51.00 Subtotal $51.00 Category Discount We Love You - $1.17 Total $49.83" Om ni inte ser vad som är dåligt med detta är att det är gratis frakt inom hela USA om man köper för mer än $50... I detta fallet så köpte jag för $51 vilket skulle ge frifrakt men ist för att få frifrakt fick jag en rabatt på $1.17 vilket gjorde att jag kommer $0.17 under frifrakt gränsen vilket kostar mig mer och dom mindre... Detta resulterar i att folk köper till något billigt för att få "frifrakt" och dom slipper förlora lika mycket... Ruttet. Jag har ingen aning om hur mycket tull det är på goggles men det är ju minst 25% moms man måste räkna med.. vilket gör 740 till 925kr, iofs hyffsat billigt det också =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Affärer från usa
Tillbaka
Topp