Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Affärsidé / Teknik Skidutrustning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stridkvist" data-source="post: 933169" data-attributes="member: 118596"><p>Jag fick en snilleblixt imorse och kom på vad jag tror är en väldigt bra affärsidé, det handlar om en</p><p>viss teknik/modell på pjäxorna. Noggrannare kan jag inte gå in på det</p><p>som ni kanske kan förstå.</p><p></p><p>Min fråga är, hur går jag tillväga för att kolla att denna tekniken</p><p>inte redan finns? Om det inte finns så tror jag att det kan vara en</p><p>riktig guldgruva eftersom att det inte bör vara några omöjligheter att</p><p>tillverka heller.</p><p></p><p>Om jag nu finner att det inte finns något liknande idag, hur går jag då tillväga? Känns som att det är ett stort steg att starta ett helt nytt företag men finansiering osv för en 17 åring! Tror ni att dagens ledande tillverkare skulle kunna vara intresserade av att köpa idén om den är bra? Hur går jag då tillväga?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stridkvist, post: 933169, member: 118596"] Jag fick en snilleblixt imorse och kom på vad jag tror är en väldigt bra affärsidé, det handlar om en viss teknik/modell på pjäxorna. Noggrannare kan jag inte gå in på det som ni kanske kan förstå. Min fråga är, hur går jag tillväga för att kolla att denna tekniken inte redan finns? Om det inte finns så tror jag att det kan vara en riktig guldgruva eftersom att det inte bör vara några omöjligheter att tillverka heller. Om jag nu finner att det inte finns något liknande idag, hur går jag då tillväga? Känns som att det är ett stort steg att starta ett helt nytt företag men finansiering osv för en 17 åring! Tror ni att dagens ledande tillverkare skulle kunna vara intresserade av att köpa idén om den är bra? Hur går jag då tillväga? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Affärsidé / Teknik Skidutrustning
Tillbaka
Topp