Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Affärsidé / Teknik Skidutrustning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="somebody" data-source="post: 933178" data-attributes="member: 47499"><p>Att ta patent i ditt läge skulle vara dumt. Eller ja, känner du att du har pengarna för att lämna in en ansökan som kanske inte går igenom och sen betala för det varje år om det nu gör det så go for it. Och att några släktingar skulle hosta upp den nästan halva miljonen som det eventuellt kan kosta tror jag inte</p><p></p><p>Sen att du bara kan ta kontakt med ett företag så fixar dom biffen funkar inte heller. Kan du inte göra det i din egna källare så skulle i alla fall jag släppa idéen eller försöka presentera den för något företag som kanske vill köra på den. Gör du det själv så måste du ha kapital och det med stort k.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="somebody, post: 933178, member: 47499"] Att ta patent i ditt läge skulle vara dumt. Eller ja, känner du att du har pengarna för att lämna in en ansökan som kanske inte går igenom och sen betala för det varje år om det nu gör det så go for it. Och att några släktingar skulle hosta upp den nästan halva miljonen som det eventuellt kan kosta tror jag inte Sen att du bara kan ta kontakt med ett företag så fixar dom biffen funkar inte heller. Kan du inte göra det i din egna källare så skulle i alla fall jag släppa idéen eller försöka presentera den för något företag som kanske vill köra på den. Gör du det själv så måste du ha kapital och det med stort k. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Affärsidé / Teknik Skidutrustning
Tillbaka
Topp