Afterski Trysil

Afterski Trysil
Vi ska till Trysil vecka 12, jag och min sambo. Hon har vart där förut och säger att afterski är näst intill obefintligt. Är det så fortfarande? Finns det någon slags livemusik, vart isf? Levande musik är alltid fint tänker jag. Gärna lite folk också :)
Tacksam för svar!

Afterski Trysil
Det bror väl på vad menas med afterski om det upplevs nästan obefintlig. Det har antagligen inte blivit mer afterski än då, men det finns flera ställen som har det däremot. När var din sambo här och inte hittade fram till AS?

Afterski Trysil
Jag går inte på AS själv, men Knettsetra har livemusik/trubadur t.ex, sen finns det ju DJ's på några ställen, det anses väl som livemusik också. Men frågar du mig vilket är bra så här jag inget svar, men jag vet att det finns och det satsas på precis lika mycket som alla andra ställen. Trysil är uppdelad såsom Åre i tre delar Skihytta,Turistsenter och Fageråsen och det finns restauranger som spelar musik och säljer alkohol. Välj först det som är närmast ert boende så slipper man åka så mycket taxi. ☝️🧐😅

Afterski Trysil
Kolla in Laaven! Verkar variera både vad gäller typ av musik och hur mycket folk det är, men ibland är det riktigt bra drag. Jag var där två gånger i mitten av april förra säsongen, en av gångerna rätt dött och den andra ett helt otroligt drag.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp