Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Aggressiva vs lekfulla skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 1098666" data-attributes="member: 12630"><p>Jag har tidigare kört på ganska stabbiga skidor men köpte ett par supermjuka Down Throwdown 110 för att det var billigt.</p><p>Har verkligen kul och har anammat en mjuk och mer följsam åkstil än tidigare. Det blir lite fler svängar och berget tar inte slut lika fort som förr. Det går fortfarande att åka fort men man kan inte meja ner allt som kommer i vägen. Tror inte jag vill tillbaka till styva skidor med lång radie igen.</p><p></p><p>Om du vill åka hårt och brutalt så välj en sådan skida. Vill du något annat så finns ju mängder av skidor som inte är extrema åt vare sig det ena eller andra hållet.</p><p></p><p>Jag har sett många duktiga åkare gasa på ordentligt med Sin7 så visst duger den mer än en säsong.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 1098666, member: 12630"] Jag har tidigare kört på ganska stabbiga skidor men köpte ett par supermjuka Down Throwdown 110 för att det var billigt. Har verkligen kul och har anammat en mjuk och mer följsam åkstil än tidigare. Det blir lite fler svängar och berget tar inte slut lika fort som förr. Det går fortfarande att åka fort men man kan inte meja ner allt som kommer i vägen. Tror inte jag vill tillbaka till styva skidor med lång radie igen. Om du vill åka hårt och brutalt så välj en sådan skida. Vill du något annat så finns ju mängder av skidor som inte är extrema åt vare sig det ena eller andra hållet. Jag har sett många duktiga åkare gasa på ordentligt med Sin7 så visst duger den mer än en säsong. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Aggressiva vs lekfulla skidor?
Tillbaka
Topp