Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Äh vafan, Czar eller Ross S6?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 593949" data-attributes="member: 33485"><p>Behöver det alltid vara så? En fråga bara... Tror att det är många på detta forum som skulle kunna gå ner i längd.</p><p></p><p>EDIT:</p><p>OnT</p><p>Är det utanföregenskaper du vill åt och vill att skidan ska vara lekfull lägger jag min röst på Czaren, sjukt lekfull skida men lite odämpad, inte helt odämpad men lite för mycket för min smak. Känns lättare på fötterna än i näven.</p><p></p><p>S6 är en skida som har några år på nacken. PNyberg var inte helt nöjd med flytet heller, något som czaren har gott om.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 593949, member: 33485"] Behöver det alltid vara så? En fråga bara... Tror att det är många på detta forum som skulle kunna gå ner i längd. EDIT: OnT Är det utanföregenskaper du vill åt och vill att skidan ska vara lekfull lägger jag min röst på Czaren, sjukt lekfull skida men lite odämpad, inte helt odämpad men lite för mycket för min smak. Känns lättare på fötterna än i näven. S6 är en skida som har några år på nacken. PNyberg var inte helt nöjd med flytet heller, något som czaren har gott om. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Äh vafan, Czar eller Ross S6?
Tillbaka
Topp